اختصاص ۴۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مریوان

رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: پیشتر ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مریوان اختصاص یافته بود که این رقم امروز به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس، پرویز فتاح در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان، گفت: بنیاد علوی برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مریوان، پروژه‌هایی را در بخش‌های راه، ساخت مسکن، آب و فاضلاب و اشتغالزایی اجرا خواهد کرد.

وی مریوان را منطقه هدف بنیاد علوی برای رفع محرومیت اعلام کرد و افزود: هر وعده یا پروژه‌ای که در شهرستان سروآباد توسط بنیاد علوی در دست اجراست، سریعتر به اتمام برسد، ضمن اینکه طرح جدیدی شروع نشود.

رییس بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد: بنیاد علوی هر وعده و قولی در شهرستان سروآباد داده است، باید به آن عمل کند.

فتاح با اشاره به اینکه طبق گفته مسئول بنیاد علوی، ۱۲ میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های محرومیت زدایی سروآباد نیاز است، ادامه داد: این اعتبار را بزودی تخصیص می‌دهیم ولی سریعتر باید به اتمام برسد.

وی یادآور شد: پنج میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی سروآباد و پنج میلیارد تومان نیز به همین نهادها در مریوان اختصاص یافت تا برای کمک هزینه خرید جهیزیه یا دیگر نیازهای خانواده های تحت پوشش هزینه شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این جلسه بیان کرد: همه نهادها با تمام وجود در خدمت مردم هستند؛ همچنانکه بنیاد مستضعفان خدمات و کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است.

اکبر نیکزاد انجام طرح‌های محرومیت زدایی را در استان هایی مانند کردستان ارزشمند دانست.

کد خبر 2758467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha