جوان 20 ساله در چشمه باباگرگر قروه غرق شد

سرویس کردستان- جوانی 20ساله اهل روستای مالوجه در چشمه آب معدنی باباگرگر قروه در اثر بی احتیاطی در شنا کردن غرق شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ظهر امروز یک جوان 20 ساله اهل روستای مالوجه در چشمه آب معدنی باباگرگر قروه به عنوان یک چشمه شنا ممنوع غرق شده و پیکر او بعد از ساعت ها از آب گرفته شد.

مسئول آتش نشانی قروه در همین زمینه بیان کرد که این جوان حوالی  ظهر امروز به قصد شنا وارد چشمه اصلی آب می شود و  در ساعت 13 غرق و دچار خفگی می شود.

به گفته «جمیل ظاهری» ساعت 15 و 30 گزارش غرق شدگی به آتش نشانی اعلام و بلافاصله نیروها به محل مورد نظر اعزام شدند که عملیات امداد و نجات تا ساعت 19 و 45 دقیقه ادامه یافت و بالأخره پیکر این جوان غرق شده پیدا شد.

او هشدار داد که مردم باید دقت کنند و بدانند چشمه باباگرگر برای شناکردن نیست و حتی تابلو شنا کردن ممنوع هم نصب شده اما مردم همچنان بی احتیاطی کرده و به هشدارها توجه ندارند.

در واقع سالانه چندین مورد غرق شدگی در چشمه آب معدنی باباگرگر اتفاق می افتد و متولیان امر هنوز بعد از این همه حوادث تلخ جدای از اینکه مردم نسبت به هشدارها بی تفاوت هستند، اما اقدامی اساسی برای جلوگیری از این موارد ندارند. آیا در این مکان نباید یک نگهبان یا اسکان آتش نشانی و امداد و نجات دایر باشد که در وقت لازم اقدام به کمک شود؟!

کد خبر 2758514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha