یاپیجی اوغلو حمله به دفتر هداپار در آدانا را محکوم کرد

سرویس ترکیه - «زکریا یاپیجی اوغلو» رئیس هداپار در سخنانی در رابطه با حمله به دفتر مدیریت این حزب در شهر آدانا، این حمله را به شدت محکوم کرد.

به گزارش کردپرس، «زکریا یاپیجی اوغلو» رئیس حزب مطالبه آزاد «HUDA PAR» با قرائت بیانیه‌ای در رابطه با حمله به دفتر مدیریت این حزب در شهر آدانا، این حمله را محکوم کرد.

به نوشته آژانس خبری آناتولی، «زکریا یاپیجی اوغلو» از ساختمان حزبی هداپار که در منطقه ترک‌اوجاغی ناحیه سیهان آدانا مورد حمله قرار گرفته بود بازدید کرد.

یاپیجی اوغلو در این بازدید با قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد و افزود: «این حادثه به تازگی روی داده است، ما نمی دانیم علت چیست، چه کسی و با چه هدفی این کار را انجام داده است، مشخص نیست کدام نیرو از آن حمایت کرده است. دستگاه های امنیتی و قضایی کار خود را انجام می دهند، ما می خواهیم بفهمیم چه کسانی از این حمله حمایت کرده اند و عاملین این حادثه در هر صورت مشخص خواهتد شد.»

یاپیجی اوغلو با بیان اینکه قبل از انتخابات نیز حملات مشابهی را تجربه کرده بودند، ادامه داد: «قبل از انتخابات ۱۴ می، در مرسین به نامزد ما در پارلمان حمله شد.»

یاپیچی اوغلو با بیان اینکه به تلاش خود برای جامعه ادامه می‌دهند، افزود: «این پیام را به کسانی که می‌خواهند جلوی ما را بگیرند می فرستم، شما بی‌رویه عمل می کنید، امیدوارم نتوانید ما را به آن دایره نامشروع بکشانید، نمی‌توانید ما را مرعوب کنید و ما به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.»

لازم به ذکر است که روز گذشته در حمله به اعضای حزب مطالبه آزاد (هداپار) در آدانا، دو تن از اعضای این حزب به شدت مجروح شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.

کد خبر 2758641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha