جریمه ۷.۵ میلیارد ریالی واحدهای متخلف در بازار کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی بازرسی های انجام شده، واحدهای صنفی و غیرصنفی در بازار استان به دلیل تخلف احراز شده ۷ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردارزاده گفت: از ۳۱ تیر ماه سال جاری تا ۶ مرداد ماه ۴۲۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان انجام شد.

وی اظهار کرد: بازرسان اداره کل صمت استان در نتیجه بازرسی های انجام شده ۹۷ مورد تخلف در واحدهای صنفی و غیرصنفی استان کشف کردند و این تعداد تخلف در قالب ۷۹ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان عمده این تخلفات را گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت عنوان کرد و افزود: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان ۵۳ مورد گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها چهار مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی گران فروشی عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره های تلفن ۱۲۴ معرفی و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 2758872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha