دستگیری متهم فراری بعداز گروگانگیری خانواده خود در ایلام

سرویس ایلام - شب گذشته فردی که برای گریز از دستگیری، خانواده خود را گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام در این خصوص گفت: در پی گزارش نیروی انتظامی شب گذشته به سازمان آتش نشانی مبنی بر یک فقره گروگانگیری و تهدید به خودکشی در یکی از محلات ایلام موسوم به فرودگاه سابق، با توجه به حساسیت موضوع ایستگاه‌های آتش نشانی یک و ۲ با تجهیزات کامل امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات مشخص شد فردی بعد از انجام بزه با هدف جلوگیری از بازداشت توسط نیروی انتظامی، اقدام به گروگانگیری اعضای خانواده خود کرده است.

لطفی یادآور شد: با رایزنی‌های روانشناسانه تیم‌های امدادی و نیروی انتظامی، گروگانگیری با حفظ سلامت افراد به پایان رسید، اما فرد متهم سعی داشت که خود را در طبقه چهارم ساختمان حلق آویز کند که این اقدام وی نیز با اقدامات و شگردهای خاص پلیسی به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: فرد مزبور که از خودکشی منصرف شده بود با حضور معاون دادستان ایلام توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

لطفی با بیان اینکه این عملیات نزدیک به یک ساعت به طول انجامید، گفت: در این حادثه هیچ یک از افراد گروگان گرفته شده و خود متهم آسیب ندیدند و عملیات با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر 2758882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha