پروژه ناتمام کنارگذر بوکان ١٧ ساله شد

سرویس آذربایجان غربی- نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث کنارگذر و کریدور شمال- جنوب در این شهرستان بعد از ۱۷ سال هنوز به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده است.

انور حبیب زاده در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوکان افزود: احداث کنار گذر و کریدور شمال -جنوب یکی از پروژه‌های مهم توسعه ای در این شهرستان بوده که هنوز بخش‌های از آن زیر بار ترافیک نرفته است.

او اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم در دست ساخت بوکان، پروژه آبرسانی به ۱۵۶ روستاست که این طرح باید در ۳۰ ماه به بهره برداری برسد، اکنون پس از ۱۶ ماه تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث کلینیک تامین اجتماعی با بیش از ۹۰ هزار پرونده این صندوق یکی از نیازهای این شهرستان و پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تخت بوکان نیازمند اعتبارات ویژه است.

او اضافه کرد: در بحث راه روستایی و اینترنت روستایی نیز این شهرستان دارای مشکلاتی است و اگر این مشکلات رفع شود ماندگاری روستاییان بیشتر می‌شود.

گفتنی است؛ سال گذشته نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی از موافقت سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات کنار گذر بوکان از محل ماده ۵۶ خبر داده بود است.

به گزارش کردپرس از ایرنا؛ در این نشست مصوبات طرح‌های سفر استاندار آذربایجان غربی در بخش‌های راه و شهرسازی، آبرسانی، فاضلاب شهری و روستایی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و جهادکشاورزی بررسی و راهکارهای مناسب آنها شد.

کد خبر 2758916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha