تلفات گسترده ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در عملیات نیروهای آزادی‌بخش عفرین

سرویس سوریه - HRE مدعی کشته شدن ۱۶ تن و زخمی شدن ۱۲ تن از اعضای ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در چندین عملیات‌ نیروهای خود علیه این نیروها در اعزاز، الباب و شراوا شد.

بە گزارش کردپرس، نیروهای آزادی‌بخش عفرین(HRE) با انتشار بیانیه‌ای مدعی شدند که در چندین عملیات‌ آنها علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در اعزاز، الباب و شراوا، ۱۶ تن از نیروهای ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن کشته و ۱۲ تن نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در بیانیه HRE آمده است که در تاریخ ۷ جولای، دو پایگاه ارتش ترکیه در منطقه الباب هدف حمله نیروهای آنها قرار گرفته و در نتیجه این حمله ۲ سرباز ارتش ترکیه مجروح و یک شبه‌نظامی نیز کشته شده است.

همچنین در تاریخ ۱۰ جولای، یک حمله به پایگاه شبه‌نظامیان ‌وابسته به ترکیه در ناحیه شراوا انجام شد که در نتیجه این حمله ۶ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ارتش ترکیه کشته شدند.

در همین روز عملیات دیگری علیه پایگاه ارتش ترکیه در اعزاز انجام شد که در نتیجه این حمله یک سرباز کشته و دو سرباز زخمی شدند.

در ۲۹ جولای نیز در ناحیه بین مار و اعزاز، حمله‌ای به پایگاه شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه انجام شد که در نتیجه این حمله، ۵ عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه کشته و ۴ تن نیز مجروح شدند. 

در تاریخ ۳۱ جولای نیز، یک حمله به پایگاه شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در ناحیه شراوا انجام شد که در نتیجه آن، ۳ شبه‌نظامی کشته شدند. در همین روز در عملیات دیگری در منطقه شراوا، ۴ شبه‌نظامی مجروح شدند.

کد خبر 2758984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha