کشته و زخمی شدن ۱۶ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عفرین

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای HRE از کشته شدن ۹ عضو و زخمی شدن ۷ عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در نتیجه عملیات‌های اخیر این نیروها علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای رهایی‌بخش عفرین(HRE) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در نتیجه عملیات‌های اخیر این نیروها علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن ۹ شبه‌نظامی کشته و ۷ شبه‌نظامی نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای HRE در بیانیه خود اظهار داشت که حملات ارتش ترکیه علیه منطقه بدون وقفه ادامه دارد و نیروهای آنها نیز به عملیات خود در برابر این حملات ادامه می‌دهند.

بر اساس بیانیه HRE عملیات‌های اخیر آنها به شرح زیر است:

«در ۸ مارس ۳ عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه به خط تماس در منطقه شرای عفرین نزدیک شدند. نیروهای HRE پاسخ داده و در نتیجه ۲ شبه‌نظامی  متواری و یک شبه‌نظامی نیز کشته شد.»

«در ۱۲ مارس عملیاتی در خط مارع انجام شد که در نتیجه آن ۳ شبه‌نظامی زخمی شدند.»

«۲۰ مارس عملیات ویژه‌ای در شهر اعزاز علیه شبه‌نظامیان انجام شد که در نتیجه آن یک شبه‌نظامی کشته و ۲ شبه‌نظامی نیر زخمی شدند.»

«در ۲۴ مارس نیز عملیات ضربتی دیگری که در خط اعزاز انجام گرفت و در نتیجه آن، ۲ شبه‌نظامی کشته و ۲ شبه‌نظامی نیز زخمی شدند. عملیات ویژه دیگری نیز در همین روز انجام گرفت که در نتیجه آن یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه منهدم شدند.»

«در ۲۵ مارس عملیات تک‌تیراندازی در خط تماس اعزاز انجام شد که در نتیجه آن یک شبه‌نظامی کشته شد.»

«نیروهای HRE در تاریخ ۱ آوریل عملیات تک‌تیراندازی دیگری را علیه تک‌تیرانداز شبه‌نظامیان در خط اعزاز انجام دادند که در نتیجه آن یکی از شبه‌نظامیان کشته شد.»

« در تاریخ ۲ آوریل، نیروهای HRE در خط مَریَمین منطقه شرا عملیات ویژه‌ای را انجام دادند که در نتیجه آن ۲ شبه‌نظامی کشته  و ۲ شبه‌نظامی نیز زخمی شدند و یک دستگاه خودرو منهدم شد. یک عملیات تک‌تیراندازی دیگر هم در خط مارع انجام شد که در نتیجه آن ۱ شبه‌نظامی کشته شد.»

در نتیجه این عملیات‌ها در مجموع ۹ شبه‌نظامب کشته و ۷ شبه‌نظامی مجروح شدند. ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز منهدم شدند.»

کد خبر 2769058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha