کشته شدن ۱۵ شبه‌نظامی وابسته به ترکیه در عملیات نیروهای آزادی‌بخش عفرین

سرویس سوریه - نیروهای آزادی‌بخش عفرین از کشته شدن ۱۵ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عملیات خود در عفرین خبر دادند.

بە گزارش کردپرس، نیروهای آزادی‌بخش عفرین(HRE) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که روز گذشته عملیاتی را علیه شبه‌نظامیان وابسته ترکیه انجام داده و در این عملیات ۱۵ عضو شبه‌نظامی کشته شده و همچنین مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شده است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای HRE در رابطه با عملیات روز گذشته خود علیه شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه بیانیه‌ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است که حملات ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در سرتاسر منطقه ادامه دارد و نیروهای آنها در حال انجام عملیات در پاسخ به این حملات هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «در تاریخ ۱۸ سپتامبر، یک عملیات علیه شبه نظامیان وابسته به ترکیه در روستای «ابله» از توابع شهرک باب در حومه عفرین توسط HRE انجام شد. در نتیجه این عملیات ۱۵ تن از اعضای شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه کشته شدند و ۶ تن نیز زخمی شدند. ۳ پایگاه، ۳ موتورسیکلت، یک خودرو و یک انبار مهمات شبه‌نظامیان نیز منهدم شد. همچنین ۶ قبضه اسلحه AK-47 به همراه ۲ قبضه اسلحه اتوماتیک و ۱۲ عدد خشاب، یک قبضه سلاح BKC ، یک قبضه سلاح B-7، همچنین ۴ عدد بمب، یک گوشی تلفن و یک عدد شناسنامه نیز  کشف و ضبط شد.»

کد خبر 2760974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha