کشته شدن یک سرکرده و ۷ عضو شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در عملیات نیروهای آزادی‌بخش عفرین

سرویس سوریه - HRE از کشته شدن یک سرکرده نیروهای سلطان مراد و ۷ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و زخمی شدن ۶ عضو دیگر شبه‌نظامیان در عملیات‌های روز دوشنبه خود خبر داد.

به گزارش کردپرس، نیروهای آزادی بخش عفرین(HRE) در بیانیه‌ای اعلام کردند که در عملیات‌های روز دوشنبه آنها در مناطق تحت تصرف ترکیه در شمال غرب سوریه  یک سرکرده نیروهای سلطان مراد و  ۷ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه کشته شدند و ۶ عضو دیگر نیز زخمی شدند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای آزادی بخش عفرین در بیانیه خود اظهار داشتند که حملات ارتش ترکیه علیه منطقه بدون وقفه ادامه دارد و مردم منطقه هدف حملات قرار می‌گیرند.

HRE در مورد عملیات‌های خود در تاریخ ۱۶ اکتبر اطلاعات زیر را ارائه کرد: «در ۱۶ اکتبر نیروهای ما گروهی از شبه‌نظامیان را بین روستاهای برج حیدر و کفر نبو در نزدیکی شهر عفرین شناسایی کردند. در اولین حمله نیروهای ما ۲ شبه‌نظامی کشته شدند. پس از این حمله زمانی که تعدادی از شبه‌نظامیان در محل عملیات تجمع کردند، نیروهای ما حمله دیگری را ترتیب دادند. در این حمله نیز ۴ تن از اعضای شبه‌نظامیان کشته شدند و ۳ تن نیز مجروح شدند، همچنین ۳ موتورسیکلت نیز منهدم شد. در روز دوشنبه همچنین در محور ماره عفرین در ۲ عملیات تک تیراندازی نیروهای ما ۲ شبه‌نظامی به شدت مجروح شدند.»

در ادامه بیانیه HRE آمده است: « در ۱۶ اکتبر در شهر جرابلس که تحت کنترل شبه‌نظامیان سلطان مراد است یک سرکرده این نیروها هدف حمله نیروهای ما قرار گرفت. این فرد که همزمان یکی از اعضای MIT ترکیه است در نتیجه این عملیات کشته شد و یک شبه‌نظامی که همراه وی بود نیز زخمی شد.»

HRE در پایان تایید کرد که در نتیجه حملات این نیروها در مجموع ۷ تن از اعضای شبه نظامیان و یک سرکرده آنها کشته و ۶ تن نیز زخمی شدند.

کد خبر 2762053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha