استان ایلام ۱۶ سال از توسعه عقب افتاده است

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با رئیس کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم عنوان کرد: استان ایلام هشت سال دفاع مقدس و هشت سال بعد از آن از توسعه عقب افتاده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با تقدیر از حضور ایشان  به خصوص برای کمک به درمان بیماران نیازمند، گفت: بیماران نیازمند باید مورد توجه ویژه  قرار گیرند.

وی افزود: بعضی از افراد بیمار در پرداخت هزینه های خود ناتوان هستند که باید مورد توجه خیرین قرار گیرند.

امام جمعه ایلام گفت: عجولانه اعلام پایان بازسازی در استان ایلام اعلام شده است که یک نمونه محرومیت آن بحث آب رسانی به شهر ایلام است که فرسوده است و متعلق به زمان جنگ است.

کریمی تبار تصریح کرد: در قضیه بهداشت و درمان در استان ایلام مشکلات زیادی وجود دارد، بیماران برای آنژیوگرافی، غربالگری و جراحی چشم به دیگر استان ها مراجعه می کنند و متحمل هزینه های زیادی می شوند.

او در خصوص دیگر مشکلات استان گفت: در استان ایلام باید راه آهن ایجاد می شود، یک کیلومتر بزرگراه و آزادراه در استان وجود ندارد و در بحث هوایی و حتی اتوبوس نیز ما در حال حاضر مشکل داریم.

امام جمعه ایلام گردشگری سلامت را از ظرفیت های مهم استان ایلام برشمرد و گفت: احداث مرکز دیالیز و مرکز آنژیوگرافی از نیازهای ضروری استان است.

کریمی تبار تاکید کرد: تحقق عدالت یکی از نیازهای استان ایلام است که از دولت انتظار داریم این عدالت در استان اجرایی شود.

کد خبر 2759045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha