احداث زندان مهاباد در خارج از شهر به زودی آغاز می شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: رایزنی‌های لازم برای تخصیص زمین جهت انتقال زندان مهاباد به خارج شهر انجام شده و به زودی مراحل تحویل و آغاز به کار احداث شروع خواهد شد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی همراه مجیدی، دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در سفر کاری خود به حوزه قضایی مهاباد، از زمینی که به‌عنوان  یکی از گزینه‌ها برای احداث زندان مهاباد در نظر گرفته شده بازدید کردند. 

در این بازدید که فتحی، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رئیس دادگستری و دادستان مهاباد حضور داشتند، بر لزوم انتقال زندان مهاباد که در داخل شهر قرار دارد به خارج از شهر و به محل مناسب تاکید شد.

عتباتی با تاکید بر اینکه زمین مورد نظر شرایط بسیار خوبی برای احداث زندان و انتقال زندان از داخل شهر به بیرون دارد، گفت: رایزنی‌های لازم برای تخصیص زمین انجام شده و به زودی مراحل تحویل و آغاز به کار احداث شروع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنتب به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان مهاباد و فتحی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از پتروشیمی مهاباد بازدید کرد.

او در ادامه این بازدید در نشستی که با مدیران این واحد تولیدی داشت، مشکلات آن را استماع و در خصوص رفع مشکلات مطروحه دستورات لازم را صادر و مقرر شد تا مشکلات به مدیریت دستگاه قضایی منعکس تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلاتی که نیاز به پیگیری از مرکز است، صورت پذیرد.

از جمله مشکلات این کارخانه که در جلسه مطرح شد اختصاص و انشعاب گاز نیروگاه برق آن بود که مدت‌ها بلا اقدام مانده بود که عتباتی با تماس با مدیر عامل شرکت گاز استان بر نصب انشعاب گاز نیروگاه برق پتروشیمی مهاباد ظرف ۱۵ روز تاکید کرد و مدیر عامل شرکت گاز نیز قول نصب این انشعاب در اوایل هفته آینده را داد.

شرکت پتروشیمی مهاباد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سال ۱۳۸۶ آغاز بکار کرده و سالانه ۳۰۰ هزار تن پلی اتیلن سبک خطی و سنگین را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

کد خبر 2759227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha