تنش آبی چوار رفع می‌شود/ عملیات احداث خط راه آهن چوار به طول ۱۷ کیلومتر در حال اجرایی شدن

سرویس ایلام - فرماندار چوار در نشست با تعدادی از خبرنگاران این شهرستان از رفع تنش آبی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، ابراهیم یعقوبی با بیان اینکه یک هزار میلیارد ریال برای رفع تنش آبی شهرستان چوار اختصاص یافته است، گفت: ۶۸۰ میلیارد ریال برای راه های روستایی و ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی روستاهای شهرستان چوار هزینه شده است.

او تنش آبی را مهم‌ترین مشکل چوار دانست و گفت: مشکل آب شهر چوار با احداث یک مخزن ۲ هزار مترمکعبی تا حدود زیادی حل شده است.

فرماندار چوار افزود: یک هزار میلیارد ریال برای رفع تنش آبی شهرستان چوار اختصاص یافته و تا کنون نیز مشکل آبرسانی به ۲۷ روستای شهرستان حل شده است.

یعقوبی تصریح کرد: بحث تنش آبی با مشارکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در آینده ای نزدیک مرتفع می شود.

فرماندار چوار در خصوص عملیات اتصال مرکز استان به راه ریلی که در شهرستان چوار در حال انجام است، خاطر نشان کرد: عملیات احداث خط راه آهن به طول ۱۷ کیلومتر با هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در محدوده این شهرستان در حال اجرایی شدن است.

فرماندار چوار با اشاره به اهمیت مرز هلاله شمالی و اهتمام دولت برای توسعه زیرساخت‌های این بازارچه، اضافه کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال در این ارتباط برای زیرساخت های این بازارچه اختصاص یافته و ۱۷ کیلومتر راه دسترسی نیز ساخته می شود.

کد خبر 2759315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha