جلوگیری از قاچاق سوخت در پرویزخان نیازمند اقدام جدی دستگاه‌های اجرایی است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سوخت و منابع انرژی در مرز پرویزخان از مواردی است که نیاز به جدیت و هماهنگی بین بخشی تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل در مرز دارد.

به گزارش کردپرس؛ محمد طیب صحرایی در حاشیه جلسه صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه در پایانه بین المللی مرز پرویزخان، افزود: این جلسه با هدف بررسی واردارات و صادرات و مبادلات و فعالیت های تجاری پایانه مرزی پرویزخان در این گذرگاه رسمی با حضور سازمان ها و ادارات متولی دخیل در امر تجارت به منظور بررسی اشکالات و مسایل موجود برگزار شد و نیاز است تصمیم های جدی بگیریم تا امور مرزی ما سامان دهی شود.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث مهمی که باید به به طور جدی به آن بپردازیم ساده سازی آمد و رفت کالا و به موازات آن سامان دهی گمرکات استان و پایانه های مرزی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: تسهیل و تسریع در ورود و خروج کالا و به موازات آن فعالیت گمرکات پایانه های مرزی از اهداف برگزاری جلسه مرز در محل پایانه مرزی پرویزخان بود.

صحرایی اضافه کرد: تصمیم‌های امروز کمک می کند که ما از سرمایه های ملی و به طور خاص سوخت کشور بهتر استفاده کنیم و همچنین از هدررفت و قاچاق بی رویه ای که از مرز پرویزخان اتفاق می افتد جلوگیری نماییم و تحقق این مهم همکاری همه سازمان ها را می طلبد که این امر تحقق یابد.

وی ادامه داد: به زودی شاهد خواهیم بود که مرز پرویزخان با هماهنگی و سامان دهی بهتر در خدمت امور اقتصادی و عمرانی استان کرمانشاه و کشور قرار بگیرد.

کد خبر 2759489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha