مرز رازی خوی پر تردد ترین مرز آذربایجان غربی شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر تردد در پایانه های مرزی استان در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: مرز رازی پر ترددترین مرز استان بوده است.

به گزارش کردپرس، جابر اکبرپور  با اشاره به افزایش ۴۴ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان طی چهار ماه نخست از سال جاری افزود: عبور و مرور مسافر در مرز های شش گانه استان افزایش کم سابقه داشته است که تردد بیش از  یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، از پنج مرز  استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین، پلدشت) ما حصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به مرز های استان آذربایجان غربی است.

 اکبرپور ادامه داد: بیشترین تردد مسافری در مرز های استان مربوط به مرز رازی است که با عدد ٤٩٣ هزار و ٩٤٣ نفر جایگاه پرد تردد ترین مرز استان را به خود اختصاص داده است و مرز های بازرگان با ٤٢٨ هزار و ٥٣٨ نفر و تمرچین با ٢٦٧ هزارو ٨٢٨ نفر در رتبه های دوم و سوم میزان تردد قرار گرفته اند.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:: یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش مسافر از پایانه های مرزی استان، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه های مرز رازی و تمرچین است که ضمن کاهش زمان ایستائی مسافرین، تعداد تردد ها نیز بیشتر شده است

کد خبر 2759517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha