آماده سازی ۹ پارکینگ جهت استقرار خودرو زائران اربعین در مریوان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مریوان گفت: عملیات آماده سازی ۹ پارکینگ به ظرفیت تقریبی ۱۱ هزار دستگاه خودرو جهت استقرار خودرو زائران اربعین حسینی در حال اتمام است.

به گزارش کرد پرس، دیاری استواری با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی تردد زائرین اربعین حسینی، عملیات شانه سازی و تنظیم بستر حریم جاده به طول ۲۸ کیلومتر انجام گرفته است، گفت: عملیات خط کشی به طول ۱۲ کیلومتر در محور باشماق و ۴۰ کیلومتر در محور سنندج اجرا شد.

وی اظهار کرد: پروژه روکش آسفالت محور باشماق در حال انجام است و ۶ کیلومتر از آن اجرایی شده است، همچنین تکمیل و بازسازی تابلو و علائم محور باشماق نیز به پایان رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مریوان افزود: جهت استقرار خودرو زائرین اربعین حسینی، عملیات آماده سازی ۹ پارکینگ به ظرفیت تقریبی ۱۱ هزار دستگاه خودرو در حال اتمام است، همچنین پنج موکب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زوار است.

استواری ادامه داد: عملیات ترانشه برداری جهت تعریض و افزایش دید رانندگان به حجم ۲۰۰۰ متر مکعب در محدوده نژمار و کانی میران صورت پذیرفته است.

وی یادآور شد: در جهت پوشش آنتن دهی مخابرات، جاده دسترسی به دکل مخابراتی در محدوده درگاه شیخان، کله وینجه، بیلو و پلیاندر ساماندهی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مریوان بیان کرد: در بحث راهدارخانه ها نیز راهدارخانه توت سرخان بطور کامل بازسازی و تعمیر شده است. پروژه های راه روستایی نیز در محور های کوماسی، سیاناو، میرگه دریژ و عیسوله فعال بوده و ۲ کیلومتر از راه روستایی درگاه شیخان تا توتوندره و ۵.۱ کیلومتر از سه راهی چالی سور تا سه راهی گله آسفالت شده است.

کد خبر 2759528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha