زائران خودرو خود را درب منازل و روی رفوژ میانی بلوارهای مهران پارک نکنند / حمل با جرثقیل در انتظار متخلفین

سرویس ایلام - یکی از معضلات شهری که در ایام اربعین برای مردم مهران دردسر ایجاد میکند پارک بی‌قاعده و غیرمسئولانه خودروهای زائرین در این شهر است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرمانده انتظامی ایلام در این خصوص گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش تردد از نقاط مختلف کشور، از زائران تقاضا داریم خودروهای خود را جلوی درب منازل و یا در بلوارهای شهری پارک نکنند.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش مراجعات زائران از نقاط مختلف کشور به استان ایلام و شهر مهران، از زائران عزیز تقاضا داریم که خودرو های خود را در مسیرهای ممنوعه و جلوی درب منازل و بلوارها پارک نکنند.

وی افزود: زائران گرامی در این رابطه می توانند بلافاصله با ورود به شهر به پارکینگ‌ هایی که از قبل مشخص شده‌اند مراجعه کرده و نسبت به پارک خودرو خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: زائرانی که خودرو های خود را در مسیرهای ممنوعه و جلوی درب منازل و بلوارها پارک کنند، بلافاصله به وسیله جرثقیل و یدک کش به پارکینگ‌ هایی که از قبل مشخص شده‌اند منتقل می‌شوند.

سردار سلمانی خاطر نشان کرد: زائران در صورت جابجایی و انتقال خودرو می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه‌ های ۱۱۰ و ۱۲۰ از نحوه وضعیت خودرو خود مطلع شوند.

این مقام نظامی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی و گرمای حاکم بر شهر مهران، زائران جهت جلوگیری از آتش گرفتن خودروها از وجود هرگونه وسایل آتش زا از قبیل فندک، اسپری، مواد خوشبوکننده، وسایل الکترونیکی، عینک، اشیا پلاستیکی و غیره در داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 2759685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha