اماکن بازی کودکان در آذربایجان غربی استاندارد نیست

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: با وجود ۷۱ زمین بازی و ۱۵ خانه بازی کودکان در استان و استفاده از ۳۵۵ تجهیزات در زمین‌ها و ۱۴۰ تجهیزات در خانه‌های بازی، مورد استانداردی مشاهده نشد.

به گزارش کردپرس، وحید موسی پور با اشاره به وجود مشکل در اماکن بازی از جمله زمین‌ها، پارک‌ها، خانه‌ها و شهرهای بازی گفت: برای بررسی بیشتر این موضوع، طرح ضربتی طی ۲ هفته در استان اجرا شد که در بسیاری موارد، استاندارد رعایت نشده بود.

او افزود: در قالب این طرح ضربتی ۱۵۳ مکان بازی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه رصد شد.

موسی پور اضافه کرد: در این بازدیدها، حدود یک هزار و ۳۰۰ تجهیزات بازی در زمین‌ها، پارک‌ها، خانه‌ها و شهرهای بازی آذربایجان غربی مورد رصد و بررسی ویژه قرار گرفت که مشکلات زیادی در این تجهیزات مشاهده شد.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اظهار کرد: البته وضعیت در پارک‌های بازی و شهربازی‌ها بهتر بود بطوریکه به ترتیب ۳۱ مورد و ۲۳۲ مورد تجهیزات استاندارد در آنها شناسایی شد البته در این ۲ مورد هم مشکلاتی وجود داشت ولی کمتر از زمین‌ها و خانه‌های بازی بود.

او همچنین در پایان به ایرنا گفت: یکی از مشکلات آذربایجان غربی، ورود مصالح غیراستاندارد از برخی استان‌های همجوار برای ساخت مسکن است که باید در این باره، نظارت لازم از سوی نهادهای مسوول در زمان ساخت صورت گیرد.

کد خبر 2759743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha