پرداخت ٢۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان کرمانشاهی

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۴۰ درصد از مطالبات گندمکاران کرمانشاهی خبر داد.

علی ملکشاهی گفت: با پیگیری های استاندار کرمانشاه و برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۲۹ مرداد با واریز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان کرمانشاهی در مجموع مبلغ پرداختی به کشاورزان به رقم ۴ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به خرید تضمینی بیش از ۷۹۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان افزود : با نزدیک شدن میزان خرید تضمینی گندم به رقم ۸۰۰ هزار تن، رکورد خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه طی ۱۵ سال گذشته شکسته شد.

این مقام مسئول اظهار کرد : امسال کرمانشاه جزء ۴ استان برتر کشور در زمینه خرید تضمینی گندم قرار دارد و به طبع آن درصد واریزی به حساب کشاورزان نیز نسبت به سایر استان های کشور از رقم بالاتری برخوردار است.

ملکشاهی در پایان افزود : خرید تضمینی گندم در اکثر نقاط استان به پایان رسیده است اما به منظور رفاه حال کشاورزانی که تا کنون موفق به برداشت گندم نشده اند سیلوهای دولتی شهرستان های کرمانشاه، هرسین و سنقر و کلیایی و چند سیلوی منتخب بخش خصوصی در شهرستان های سردسیر استان آماده خدمت رسانی به کشاورزان گرامی هستند.

شایان ذکر است با احتساب مبلغ پرداختی مورخ ۲۹ مردادماه به حساب کشاورزان تمامی کشاورزانی که تا مورخ ۲۱ تیرماه گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده مطالبات خود را دریافت کردند.

کد خبر 2759768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha