استقرار بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در مرز باشماق مریوان

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی، بیمارستان پیشرفته سیار ۵۰ تختخوابی شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام در مرز بین المللی باشماق استقرار یافت.

به گزارش کرد پرس، مصطفی فرامرزی گفت: بیمارستان پیشرفته سیار ۵۰ تختخوابی شهید ماموستا شیخ الاسلام در مرز بین المللی باشماق برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ممکن به زوار اربعین حسینی با برخورداری از تجهیزات و امکانات لازم مستقر است.

وی افزود: این بیمارستان دارای تجهیزات پیشرفته بوده و با بهره مندی از پرسنل مجرب درمانی از قبیل پزشکان، پرستاران و دیگر کادر آماده ارائه خدمات با کیفیت به زائرین است.

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام اظهار کرد: این مرکز درمانی تا بازگشت کامل زائران در مرز باشماق مریوان دایر و به ارائه خدمات سلامت خواهد پرداخت.

دارو و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زائرین فراهم شده است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز بیان کرد: دارو و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زوار پیش بینی و فراهم شده است و با توجه به احتمال گرمای شدید هوا، سرم به اندازه کافی تهیه و موجود است.

هومن قصری به اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین نیازهای دارویی اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه شرکت های توزیع کننده دارو هم مانند سایر مراکز در حالت آماده باش قرار داشته و در صورت نیاز نسبت به تهیه داروهای مورد نیاز احتمالی اقدام می کنند.

وی یادآور شد: کارشناسان این معاونت تا پایان ایام اربعین حسینی، برای بررسی، کنترل و رفع کمبودهای دارویی احتمالی به صورت حضوری و غیرحضوری و شبانه روزی اقدام می کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: توصیه های لازم به تمامی داروخانه های سطح استان در خصوص ارائه خدمات دارویی به زوار به ویژه خدمات دارویی شبانه روزی در داروخانه های شبانه روزی به عمل آمده است.

کد خبر 2759780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha