دوچرخه سوار مهابادی مدال نقره المپیاد استعدادیابی ایران  را کسب کرد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: هیوا تیرە، نوجوان ١۶سالە مهابادی در مسابقات المپیاد استعدادیابی دوچرخەسواری کشور، مقام دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش کرد پرس، کیوان خوشبخت در این باره افزود: چهارمین دورە مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه سواری ایران با رقابت ۲۰۰ رکابزن متولد ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ در بخشهای ۲۰۰ متر کوهستان، ۲ هزار متر و دور حذفی به کار خود پایان داد.

او ادامه داد: در این رقابت ها که با حضور ٢٩ استان، ۶٠ مربی و ١١۵ بازیکن به میزبانی بوستان جنگلی غدیر مشهد در استان خراسان رضوی برگزار شد، "هیوا تیرە"، نوجوان ١۶سالە مهابادی در مسابقات المپیاد استعدادیابی دوچرخەسواری کشور، توانست در ماده کوهستان رتبە دوم را کسب کند، همچنین در دور حذفی در جایگاە سوم قرار گرفت.

خوشبخت گفت: این ورزشکار در بخش ٢٠٠ متر مقام چهارم و در بخش ٢ هزار متر مقام هشتم را بە دست آورد که در مجموع مادەهای نامبردە، مقام دوم کشوری را توانست کسب کند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:  دیاکو توتونچی رئیس هیئت دوچرخه سواری مهاباد هم به عنوان مربی و سرپرست تیم استان در این رقابت‌ها حضور داشت.

گفتنی است؛ نفرات منتخب در این مسابقات به اردوهای منتخبین کشوری راه پیدا کرده و در بخش های تخصصی به تیم های ملی و پایه معرفی خواهند شد.

کد خبر 2759788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha