افتتاح ۵۱ هزار میلیارد ریال پروژه هفته دولت در کردستان

استاندار کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۵۱ هزار میلیارد ریال پروژه در بخش های صنعتی کشاورزی، آموزشی و ورزشی افتتاح می شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در نخستین روز از هفته دولت و در حاشیه افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای قلیان در جمع خبرنگاران با اعلام افتتاح ۵۱ هزار میلیارد ریال پروژه در کردستان، گفت: با این میزان اعتبار ۳۷۱ پروژه تکمیل شده و در این هفته قابل افتتاح هستند.

وی افزود: عملیات اجرای چندین پروژه دیگر هم با اعتبار ۳۳۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت در سطح استان کردستان آغاز می شود.

استاندارد کردستان در ارتباط با پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای قلیان از توابع شهرستان سنندج هم اظهار کرد: عملیات اجرای این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و تا روی کار آمدن دولت سیزدهم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

زارعی کوشا ادامه داد: در ۲ سال اخیر با اقدامات جهادی انجام شده میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، یادآور شد: قلیان جزو معدود روستاهای کشور است که هم دارای تصفیه خانه فاضلاب و هم تصفیه خانه آب است.

کد خبر 2759884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha