۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر افتتاح شد

امروز در نخستین روز از هفته دولت ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در ناحیه منفصل شهری نایسر افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، امروز در نخستین روز از هفته دولت ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال که به همت شهرداری سنندج در ناحیه منفصل شهری نایسر احداث شده است با حضور استاندار کردستان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

شهردار سنندج در مراسم بهره برداری از این پروژه ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات دولت است.

سیدانور رشیدی اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی شاهد خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در سطح کشور و به تبع آن استان هستیم قطعا اطلاع رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می شود.

وی افزود: دولت تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم و توسعه همه جانبه و رفع مشکلات به کار بسته است امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع تنگناها و مشکلات باشیم.

شهردار سنندج در ادامه با تاکید براینکه شهرداری و شورای سنندج در این دوره در راستای تحقق اهداف نظام، سیاست های دولت و رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در شهر بکار گرفته است، ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری نایسر، ننله، حسن آباد و غیره  احداث و یا در حال تکمیل است.

رشیدی یادآور شد: توسعه ورزش با ایجاد گذرهای ورزشی از سیاست های مدیریت شهری است و در این راستا نواحی منفصل شهری با توجه به کمبود سرانه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی به صورت ویژه دیده شده اند.

وی بیان کرد: احداث این ۲ زمین چمن مصنوعی نیز در همین راستا انجام گرفته است هدف گذاری ما ایجاد ۸ ایستگاه و گذر ورزشی در سطح شهر براساس جمعیت به منظور بهره مندی از سرانه های ورزشی طراحی شده است.

شهردار سنندج گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث این زمین های چمن و گذر ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر بود.

رشیدی افزود: این ۲ چمن مصنوعی در مجموع با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در نایسر خبر داد و اظهار کرد: این چمن های مصنوعی در فضای ۵ هزار متری دارای ساختمان مدیریت، رختکن، سرویس بهداشتی، سکیوریتی، نگهبانی و ... است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری، گذرگاه های ورزشی احداث خواهد شد.

شهردار سنندج با بیان اینکه خدماتی که طی ۲ سال اخیر در نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر انجام شده قابل قیاس با هیچ دوره ای نبوده، ادامه داد: البته اعتقاد داریم مردم ساکن در حاشیه و نواحی منفصل شهری شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه انجام شده قطره از دریاست و توانمندی این نواحی نیاز به تلاش بیشتر و همراهی همه دستگاه ها دارد.

رشیدی یادآور شد: بار مشکلات در نواحی منفصل شهری به دلیل دیدن نشدن در گذشته زیاد بوده و تحول و توسعه آنها نیازمند برنامه ریزی، اعتبار و بیش از همه تعامل و همکاری بین دستگاهی و همراهی و مشارکت همه جانبه ساکنین آن دارد.

وی بیان کرد: هدایت آب های سطحی انتهای نایسر با انجام بیش از ۴۰۰متر لوله گذاری، ۴۰۰متر زهکشی، احداث ۲حلقه احداث منهول، انجام یک هزار متر جدول گذاری و ۶ هزار و ۳۵۰متر مربع زیرسازی و آسفالت و در راستای مهار آبهای سطحی در نایسر اجرا شده است.

شهردار سنندج گفت: در مجموع از ابتدای سال گذشته تا کنون بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع آسفالت، یک هزار متر  نهر، ۲۰۰متر لوله گذاری، احداث میدان مصوب شورای ترافیک در ابتدای نایسرو آماده سازی بیش از ۲۰هزار متر مربع برای آسفالت در نایسر انجام شده است.

رشیدی همچنین با اشاره به انجام ۱۰هزار متر فضای سبز خیابان دکل، افزود: ۵ هزار متر مربع پارک جنب کتابخانه و ۳هکتاری ورودی نایسر از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی در نایسر بوده است.

کد خبر 2759899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha