نایسر در نقطه توجه مسئولان و مدیریت شهری است

استاندار کردستان با بیان اینکه ناحیه منفصل شهری نایسر دارای مسائل مشکلات متعددی دارد، گفت: نایسر نقطه توجه مدیریت استان و مجموعه شورا و شهرداری است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم بهره برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی در نایسر سنندج، گفت: از همان زمان ورود به استان شاهد مسائل و مشکلات متعددی در حوزه خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی و کمبود زیرساخت های فرهنگی در این ناحیه منفصل شهری بودیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی طی سال های گذشته در این ناحیه انجام شده است، افزود: به ویژه در حوزه خدمات شهری در اجرای پروژه های آسفالت معابر بیش از ۸۰ هزار مترمربع کار انجام شده و بالای ۲۰ هزار مترمربع زیرسازی برای آسفالت در این ناحیه در حال انجام است.

استاندار کردستان اظهار کرد: احداث سرای محله از محل اعتبارات بازآفرینی با مشارکت شهرداری و سایر دستگاه ها در حال انجام است بخشی از کار باقیمانده که امیدواریم با تسریع در اجرای آن هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه چند منظوره و بهرمندی ساکنان این ناحیه منفصل شهری از این ظرفیت باشیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه پارک و زمین چمن مصنوعی هم از مطالبات جدی مردم این ناحیه منفصل شهری بود که توسط شهرداری سنندج انجام شده است، ادامه داد: احداث این فضای ورزشی در قالب زمین والیبال و فوتبال شور و شوق خوبی در بین جوانان و نوجوانان این منطقه ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: اینها خدماتی است که در نایسر انجام شده، اما در برابر خدماتی که باید در این ناحیه انجام شود، مقایس و نسبت، نسبت بزرگی نیست، کارهای بزرگی داریم تا بتوانیم به حداقل هایی که مورد نیاز مردم این ناحیه است دست پیدا کنیم.

استاندار کردستان بیان کرد: هنوز کارهای بزرگی داریم که بتوانیم به حداقل های مورد نیاز مردم برسیم نایسر نقطه توجه مدیریت استان و مجموعه شورا و شهرداری است امیدواریم با همدلی بین دستگاهی و پیگیری های فرماندار شاهد تحول هرچه بیشتر در این ناحیه منفصل شهری باشیم.

کد خبر 2759900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha