۸ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۳۲۰ میلیارد ریال در کردستان به بهره برداری می رسد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طول ایام هفته دولت، ۸ واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری می رسد که برای احداث آنها یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: ۸ واحد تولیدی در شهرستان های سقز، سنندج، دهگلان ، مریوان و بانه در طول هفته دولت به بهره برداری می رسد که زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۹۷ نفر را فراهم می کند.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی در مجموع یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته که تنها ۳۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده و مابقی، آورده سرمایه گذار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: واحد تولید انواع روغن های صنعتی، مایع ترمز و ضدیخ با تولید سالانه ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر در سقز، واحد تولید فیلم تک لایه پلی اتیلن با تولید سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن در مریوان و واحد تولید انواع لوازم خانگی با ظرفیت تولید سالانه ۶۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه در بانه از جمله این واحدهای تولیدی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

خلیقی ادامه داد: واحد تولید اوراق فشرده چوبی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن، واحد تولید دی کلسیم فسفات با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن و واحد تولید انواع مایعات شوینده و بهداشتی با ظرفیت تولید سالانه ۶ هزار تن در دهگلان نیز ۳ طرح دیگری است که به بهره برداری می رسند.

وی یادآور شد: همچنین واحد تولید محصولات چوبی و ام دی آف با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن و واحد تولید درب و پنجره یو پی وی سی و شیشه های عایق با ظرفیت تولید سالانه ۹۰۰ تن، ۲ طرحی هستند که در سنندج به بهره برداری می رسند.

کد خبر 2759936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha