از اول صفر بیش از ۳۱۱ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند / چهارخطه شدن مسیر ایلام به مهران

سرویس ایلام - وزیر کشور امروز جمعه ۳ شهریورماه پس از بازدید از زیرساخت‌های پایانه‌ی مرزی مهران، به خبرنگاران گفت: از اول صفر بیش از ۳۱۱ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، احمد وحیدی عنوان کرد: تلاش‌های خوبی برای آسایش و تسهیل در تردد زوار در پایانه‌ی مرزی مهران انجام گرفته است و این تلاش‌ها استمرار خواهد داشت تا زوار تا کربلا و نجف، سفری ایمن، راحت و ارزان داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته از جمله افزایش گیت‌ها و درب‌های خروج و ورود در پایانه‌ مرزی مهران، افزود: با تدابیر اتخاذ شده هیچ زائری در مرزهای ورودی معطل نمی‌ماند و در آن‌سوی مرز هم تلاش خواهیم کرد که زوار معطل نمانند و اگر چنانچه به اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز باشد این ناوگان تهیه و اعزام می‌شود.

وزیر کشور با عنوان این مطلب که پایانه‌ برکت در مقایسه با سال گذشته متحول و سامان‌دهی شده است، بیان داشت: پایانه‌ی برکت ۴۶ هکتار است که ۴۰ هکتار آن آسفالت شده است و به اندازه‌ی نیاز تجهیزات سرمایشی و آب‌سردکن جانمایی و نمازخانه و استراحت‌گاه ایجاد شده است‌.

وحیدی با اشاره به این‌که ۲ تونل در مسیر ایلام - مهران زیر بار ترافیک رفته و مسیر ایلام - مهران به‌صورت چهارخطه در اختیار زوار قرار گرفته است، یادآور شد: چهارخطه شدن مسیر ایلام - مهران سهولت در تردد زوار را در پی داشته است. 

وزیر کشور به حضور در بین زوار و سوال از آنان درباره وضعیت زیرساخت‌های مرزی مهران اشاره کرد و گفت: زواری که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند از زیرساخت‌ها اعلام رضایت داشتند.

کد خبر 2759952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha