افتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه درمانی و گردشگری در مهاباد

همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۲ پروژه درمانی و گردشگری در مهاباد با صرف اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و همچنین یک پروژه نیز در حوزه بهداشت و درمان کلنگ زنی شد.

به گزارش کرد پرس، مراسم های گرامیداشت هفته دولت روز شنبه با افتتاح ۲ طرح عمرانی و کلنگ زنی یک طرح بهداشتی با حضور مسئولان مهابادی و همراهی مردم برگزار شد.

بهره برداری از مرکز شیمی درمانی بیمارستان مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: مرکز شیمی درمانی با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۲۰ جلسه شیمی درمانی ماهانه به بهره برداری رسید.

امید صادق امیری اظهار کرد: این مرکز با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و پزشک متخصص نیز به صورت روزانه در این مرکز مستقر شده که امکان ویزیت نیز برای بیماران فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز شیمی درمانی مهاباد بیماران جنوب استان را نیز پوشش خواهد داد، افزود: با افتتاح این مرکز بیماران حوزه جنوب استان نیاز به مراجعه به مراکز درمانی مرکز استان نبوده و می توانند موارد مرتبط را در این مرکز پیگیری کنند.

افتتاح هتل یک ستاره با ۲۰۰ میلیارد ریال

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد نیز در این رابطه بیان کرد: هتل یک ستاره با ظرفیت ۶۰ تخت اقامت طی شبانه روز با ۱۷۰ میلیارد ریال آورده و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید.

ناصر صدفی ادامه داد: با افتتاح این هتل مجموع مراکز اقامتی شهرستان به هفت مرکز با ظرفیت ۶۷۴ تخت رسیده است.

کلنگ زنی مرکز جامع سلامت صبا در مهاباد

همچنین در سومین روز از هفته دولت، مرکز جامع سلامت صبا با هدف توزیع خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه شمال شهر مهاباد کلنگ زنی شد.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد در این رابطه گفت: این مرکز با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال و پوشش ۱۴ هزار نفری کلنگ زنی شد.

کد خبر 2759997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha