کرمانشاه یک ایران کوچک است

سرویس کرمانشاه _ وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه استان کرمانشاه یک ایران کوچک است، گفت: گردشگری مذهبی اربعین یک ظرفیت و فرصت جدید برای توسعه استان کرمانشاه است.

به‌گزارش کردپرس، سید عزت الله ضرغامی روز یکشنبه ۵ شهریورماه در پایان سفر خود به استان کرمانشاه در دیدار با استاندار، اظهار کرد: به لحاظ ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی، ابنیه تاریخی، مزیت‌های بسیاری خوب گردشگری و صنایع‌دستی که در بعضی از حوزه‌ها کاملا منحصربفرد است‌، یک ایران کوچک است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: در سفر به کرمانشاه بخشی از استان را بررسی کردیم و تصمیماتی گرفته شد که از نظر ما جزو استان‌های دارای اولویت است.

او با اشاره بازگشایی مرز خسروی در دو سال گذشته، گفت: با ظرفیت زائران اربعین که یک موقعیت جدید گردشگری زیارتی است می‌شود برای استان کرمانشاه یک مزیت جدید تعریف کرد که رشد فرهنگی و اقتصادی استان را به دنبال داشته باشد.

مهندس ضرغامی تصریح کرد: در این سفر تصمیمات خوبی اتخاذ شد که امیدواریم با حمایت استاندار محترم بتوانیم آن طور که شایسته مردم کرمانشاه و مزیت‌های آن است، بخشی از عقب ماندگی‌های تاریخی که در اینجا هست را جبران کنیم.

همچنین محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از مزیت‌های خوب استان بهره‌مندی از ظرفیت انواع گردشگری است.

استاندار کرمانشاه افزود: با توجه نگاه ویژه مهندس ضرغامی وزیر محترم میراث‌فرهنگی و برنامه‌ریزی‌های خوبی اتفاق افتاده است، امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در استان کرمانشاه از این ظرفیت و مزیت استفاده کنیم.

صحرایی در خاتمه ضمن تقدیر از سفر وزیر به استان، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری تصمیمات اتخاذ شده بتوانیم آثار آن را در رونق گردشگری استان ببینیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان کرمانشاه از شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر بازدید کرد.

کد خبر 2760053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha