روایت تازه‌ای از کردستان با جشنواره تجسمی جوانان مخابره شد

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روایت تازه ای از کردستان با برگزاری سی امین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دنیا مخابره شد.

به گزارش کرد پرس، محمد خراسانی زاده در اختتامیه سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که در سالن فروردین مجتمع فرهنگی، هنری فجر سنندج برگزار شد، گفت: آثار تولیدی در این جشنواره به حدی باکیفیت بودند که این اتفاق داوری را برای داوران سخت کرده بود.

وی با اشاره به اینکه تولید این آثار خلاقانه و باکیفیت در بازه زمانی کوتاه سه روزه برای همه ما لذتبخش بود، افزود: دوره درخشانی را از جشنواره شاهد بودیم و اینگونه روایت تازه ای از کردستان به همه دنیا مخابره شد.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بدخواهان کشورمان همیشه به دنبال انتشار خبرهای ناخوش از کردستان بوده و هستند و با برگزاری مطلوب جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در این استان شاهد بهترین و خوشترین اتفاقات بودیم.

خراسانی زاده از اهالی رسانه و زحمات آنها در پوشش اخبار جشنواره تشکر کرد و ادامه داد: برای نخستین بار دبیر اجرایی این جشنواره به یه بانوی هنرمند کُرد سپرده شد و او این مدت مادرانه در کنار شرکت کنندگان بود و استادانه آنها را راهنمایی می کرد.

کد خبر 2760055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha