۵ پروژه گازرسانی در شهرستان دیواندره افتتاح شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۴۵ میلیارد ریال در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری در مورد پروژه های قابل افتتاح درهفته دولت در شهرستان دیواندره، گفت: با افتتاح ۵ پروژه گازرسانی در روز یکشنبه مورخ پنجم شهریور ماه در شهرستان دیواندره ضریب نفوذ گاز طبیعی در این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده و این شهرستان سبز شد. 

وی با اعلام اینکه سال جاری کلیه پروژه های گازرسانی روستایی به اتمام می رسد، افزود: در شهرستان دیواندره ۵ پروژه گازرسانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال فقط در بخش اجرا به شبکه سراسری گازطبیعی متصل که با احتساب هزینه های خرید کالا و سایر هزینه های اجرایی به بیش از ۹۰ میلیارد ریال می رسد. 

فرماندار شهرستان دیواندره نیز در این مراسم اظهار کرد: شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای این شهرستان سنگ تمام گذاشت و در حال حاضر که ضریب نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت این شهرستان به مرز ۱۰۰ درصد رسیده نمایانگر تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت رسانی و توسعه عدالت اجتماعی در این شهرستان است و این عملکرد جای تقدیر دارد. 

سیدجواد حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی بسیار بالایی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد: شاخص گازرسانی در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده و تمام پروژه های شرکت گاز استان کردستان در کمترین فاصله زمانی اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است و این جانب عرق و علاقه خاصی به مجموعه شرکت گاز استان کردستان دارم و جای افتخار است که مجموعه ای به این توانمندی در استان کردستان فعالیت دارد. 

رئیس ناحیه گازرسانی دیواندره نیز در مورد آخرین وضعیت گازرسانی این شهرستان بیان کرد: با گازدار شدن ۴ روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان دیواندره به ۱۶۹ مورد رسید و دیگر روستایی دارای سکنه بدون گاز در این شهرستان وجود ندارد و ضریب گازطبیعی در جمعیت شهری و روستایی به ۱۰۰ درصد رسید. 

فداکار یادآور شد: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۸ هزار متر شبکه گذاری انجام گرفته و تعداد ۹۲ مورد علمک نصب و تعداد ۱۰۷ خانوار تحت پوشش گازطبیعی قرار می گیرند. 

در مراسم افتتاحیه پروژه های گازرسانی شهرستان دیواندره که شامل ۴ روستای عباس آباد، عزیزآباد، گله سور و قره قایه و یک واحد صنعتی آلومینوم سازی و ساخت پروفیل است که به نیابت در روستای عباس آباد برگزار شد.

کد خبر 2760066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha