تذکر شورای قروه به سرپرست شهرداری

سرویس کردستان- شورای قروه در پی تأخیر و توقف یکسری از پروژه های شهری توسط شهرداری، ضمن تذکر به سرپرست شهرداری خواستار پاسخ گویی در این زمینه شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شورای قروه در حالی مهلت سرپرستی شهرداری را تمدید می کند که در نشست اخیر خود پس از توقف یکسری از پروژه ها همانند آسفالت مسیر درسترسی شهرک تعمیرکاران به سرپرست شهرداری تذکر داده اند.

این تذکر در حالی است که شهرداری بهانه نبود اعتبارات را مطرح می کند و مثل همیشه گیر تکمیل پروژه های مهم را در مسایل مالی می داند؛ دلیل توجیه کننده ای که هر سال مطرح می شود.

با این وجود شورای شهر با پرسش از «شهرام عبدالملکی»  به دنبال واکاوی این تأخیر است و به گفته رئیس شورا مهلت ده روزه ای به سرپرست داده شده تا روند تکمیل پروژه ها را پیگیری کند و توضیحات قانع کننده ای را به اعضای شورا ارائه دهد.

«میلاد خالدیان» همین طور از انتخاب شهردار در این هفته خبر داد و گفت که شورا دو گزینه را مدنظر دارد و در حال بررسی هستیم تا بتوانیم به انتخاب برسیم.

تذکر شورای قروه به سرپرست شهرداری

تمامی این موارد در حالی صورت گرفته که مدیریت شهری اولویت ها را گم کرده و به جای پرداختن به پروژه های مهم، مثل همیشه به کارهایی که بیشتر جلو چشم هستند همانند زیباسازی شهر اقدام می کند. البته که رسیدن به زیباسازی شهر مهم بوده و هست اما نه تا زمانی که مسایل زیرساختی و اساسی همانند پسماند و انتقال صنوف آلاینده و مزاحم و... انجام نشده است!

با این وصف باید دید آیا این تذکر می تواند اثرگذار باشد و پروژه های مانده در ایستگاه توجیه را به حرکت وادارد یا مثل همیشه با نام نبود اعتبار درجا خواهد زد! /        

کد خبر 2760092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha