پرداخت ۱۹۳۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ توسط بانک ملی در کردستان

مدیر امور شعب بانک ملی در کردستان گفت: بانک ملی استان با پرداخت یک هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ رتبه اول بانک های کردستان و همچنین سایر بانک های ملی در سراسر کشور را کسب کرده است.

به گزارش کرد پرس، علی اشرف یوسفی قیاسی با حضور در دفتر خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان کردستان و دیدار با هیأت مدیره این خانه ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند و روز خبرنگار، اهالی رسانه خصوصاً خبرنگاران استان را جزو صادق ترین و امانت دارترین خبرنگاران کشور دانست و گفت: خبرنگاران چشم و چراغ دولت و شبکه بانکی هستند، آنها با نقد سازنده جاهایی که کم کاری شده یا نیاز به فعالیت بیشتر دارد را دلسوزانه به مدیران اعلام می کنند و مدیران هم باید خبرنگاران را مثل خانواده سازمانی خود ببینند که در راستای ارتقای کیفیت کاری آن سازمان مثل یکی از کارمندان دلسوزانه کار می کنند.

وی در ادامه مردم استان کردستان را شریف، کم توقع و شاکر توصیف کرد و افزود: مردمی که فقط به پاسخگویی مدیران راضی هستند را باید به بهترین شکل ممکن تکریم کرد، حتی مدیران کردستان اگر جانشان را هم برای خدمت به این مردم عزیز بدهند کم است، همچنین با توجه به شرایط استان، برخی کمبودها و عدم توسعه یافتگی این استان مدیران باید به صورت ویژه تر برای توسعه و شکوفایی آن شبانه روز کار کنند.

مدیر امور شعب بانک ملی در کردستان به دست فروشی، کولبری و در مجموع مشکل بیکاری در استان کردستان و اهمیت ایجاد اشتغال اشاره کرد و اظهار کرد: من وقتی دست فروش ها را می بینم به عنوان یک مدیر دولتی زجز می کشم، لذا با همکاری و همراهی همکاران مان صددرصد توان بانک ملی کردستان در ۴۳ شعبه سطح استان را جدای از خدمت به مردم تمام قد برای حمایت از کارآفرینان و ایجاد اشتغال مولد و پایدار بسیج کرده ایم.

یوسفی قیاسی ادامه داد: از مهمترین اهدف بانک ملی ایران خصوصا در استان کردستان حمایت و آسان کاری در راستای ایجاد شغل است به طوریکه حتی ایجاد یک شغل را ارزشمند و برای کردستان حیاتی می دانیم، بر این اساس حاضریم دست هرکسی که راهکاری عملی و کاربردی برای ایجاد اشتغال پایدار در کردستان ارائه بدهد را ببوسیم.

وی در ادامه به تسهیلات پرداختی این بانک اشاره کرد و یادآور شد: بانک ملی استان کردستان با پرداخت یک هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ رتبه اول را در میان بانک های استان کردستان و همچنین سایر بانک های ملی در سراسر کشور کسب کرده است.

مدیر امور شعب بانک ملی در کردستان در خصوص تسهیلات پرداختی در ۵ ماهه ی نخست امسال نیز بیان کرد: بانک ملی کردستان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۱۴هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است و کماکان تلاش برای افزایش منابع و پرداخت هرچه بیشتر تسهیلات در تمامی شعب این بانک در سطح استان ادامه دارد. 

یوسفی قیاسی میزان تسهیلات پرداختی ازدواج از سوی بانک ملی کردستان ظرف ۵ ماه نخست سال جاری را ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در قالب ۱۳۱۰ فقره و میزان تسهیلات پرداختی فرزندآوری را نیز یک هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال در قالب ۲۳۶۴ فقره اعلام کرد.

وی به مدارس ساخته شده توسط بانک ملی ایران در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۰ باب مدرسه توسط سیستم بانکی در استان کردستان احداث شده است که از این میان تأسیس ۹ مدرسه را بانک ملی ایران بر عهده داشته است و از میان این ۹ مدرسه ۴ باب آنها ظرف  ۴ سال گذشته احداث شده اند، یعنی بطور میانگین هر سال یک مدرسه احداث شده است که جا دارد همین جا از همکارانم در بانک ملی استان کردستان برای انجام این مهم و سایر زحماتی که برای مردم شریف و نجیب استان کردستان می کشند تشکر و قدردانی کنم.

کد خبر 2760132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha