حضور استاندار دیالی در خسروی به روان سازی ترددها کمک کرده است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: روز گذشته استاندار دیالی ۲ بار در مرز منذریه حضور پیدا کرد که این حضور میدانی آقای التمیمی به حل سریع مشکلات و روان سازی تردد از مرز خسروی کمک کرده است.

 به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی امروز سه شنبه ۷ شهریور در دیدار با سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای بازید از وضعیت تردد در مرز خسروی حضور یافته بود؛ اظهار کرد: اربعین حسینی به عنوان یک فرصت عظیم معنوی، یک رایحه دل انگیز را در سراسر استان گسترده است و همه تلاش می کنند از غافله سید الشهدا علیه السلام جا نمانند.

وی افزود: نقطه اوج شکوه این رویداد عظیم در استان کرمانشاه  در مرز خسروی شکل گرفته است که خیل عظیم عاشقان حسینی در آن گرد آمده اند.

مدیر ارشد استان به اقبال روز افزون زوار حسینی از مرز خسروی اشاره کرد و گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ هزار زائر از مرز خسروی تردد داشته اند و پیش بینی می شود اقبال زوار حسینی همچنان رو به افزایش باشد.

وی در پایان حضور مجموعه سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به زوار اربعین را آرامش آفرین خواند و از زحمات شبانه روزی این نهاد انقلابی تشکر کرد.

کد خبر 2760146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha