جوابیه شرکت آب و فاضلاب مهاباد به گزارش کردپرس

سرویس آذربایجان غربی- شرکت آب و فاضلاب مهاباد در خصوص گزارش انتقادی خبرگزاری کردپرس در خصوص کلنگ زنی پروژه در حال مناقصه این شرکت، جواییه ایی ارسال کرده که عینا منتشر می شود.

به گزارش کردپرس، پس از انتشار گزارش انتقادی کردپرس با عنوان کلنگِ پروژه در حال مناقصه در مهاباد به زمین زده شد، شرکت آب و فاضلاب شهرستان مهاباد جوابیه ای را در همین زمینه به این خبرگزاری ارسال کرده است.

متن جوابیه به شرح زیر است:

مدیریت محترم خبرگزاری کردپرس؛ پیرو درج خبر با عنوان "کلنگ پروژه در حال مناقصه در مهاباد به زمین زده شد" در خروجی وب‌سایت آن خبرگزاری ،  خواهشمند است مستند به ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه ذیل اقدام فرمایید

احتراما باستحضار می‌رساند پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهرک صبا مهاباد چند سال قبل بطول ۳.۸ کیلومتر اجرا شده بود که به دلیل وجود معارض برای زمین محل اجرا و عدم وجود موافقنامه، ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک مذکور متوقف شده بود.

با توجه به اینکه مبنای هر پروژه لحاظ و مبادله موافقت‌نامه و بالطبع تخصیص اعتبار می‌باشد در سال جاری مشکل موافقتنامه احداث ایستگاه پمپاژ حل و مبادله و ابلاغ شده و تخصیص اجرای پمپاژ مذکور لحاظ شده است به‌ نحوی‌ که در مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ (اولین روز هفته دولت) فرآیند مناقصه و بازگشایی پاکت تعیین پیمانکار در مرحله اول با اعتبار ۱۱۷ میلیارد ریال و ساخت پمپاژ و ۲۰۰ میلیارد برای کل پروژه شامل (نیرورسانی ، خرید تجهیزات و اجرای پروژه) صورت گرفته است.

شایان ذکر است اعتبارات مذکور از محل اعتبارات عمرانی و ملی تامین شده است.

تلاش و اهتمام در راستای ارتقای هر چه بیشتر خدمات برای شهروندان معزز شهرستان مهاباد آمال و هدف ما در مجموعه شرکت آب و فاضلاب شهرستان است.

کد خبر 2760260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha