رسانه های ایلام پای کار اربعین

سرویس ایلام - استاندار ایلام امروز در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران، از کنشگری رسانه ای آنها پیرامون اربعین تشکر کرد و گفت: رسانه های استان ایلام همگی پای کار اربعین حسینی هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: با وجود تبلیغ و ترغیب مردم به سمت مرزهای دیگر اما همچنان مردم مهران را انتخاب کردند و ما هم بواسطه استقبال مردم مهران وزیرساختهای که ایجاد شد و مردم عزیز استان نیز به خوبی مهمان نوازی کردند و موکبها هم پای کار آمدند، پارکینگها از گنجایش ۱۸۰ هزار به ۲۷۰ هزار ارتقا دادیم.

او گفت: تا این لحظه چیزی حدود ۴۰۰ هزار نفر از زوار به کشور برگشتند که تقریباً نیمی با خودروهای شخصی و نصف دیگر با اتوبوس ها آمدند که بدون معطلی و با نرخ مصوب و بدون افزایش کرایه با حضور دستگاههای نظارتی استان به استانهای خود در حال برگشت هستند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: هر کسی از طریق مرز مهران به کربلا رفته، همگی بدون استثنا اعلام رضایت کردند و ما هم قدردان نظام و کارگزاران دولت مردمی ایران قوی هستیم که ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کمتر از ۲ سال صرف زیرساختهای منتهی به شهر مهران کردند، امروز اگر این جاده ها آماده نمی شد صد در صد ترافیک سنگین در جاده داشتیم.

بهرام نیا گفت: پلیس راهور، بسیج، سپاه، مرزبانی همه پای کار آمدند و علاوه بر وظیفه کاری خود که برقراری امنیت است هر کدام نیز موکب خود را دارند و یا در نقطه صفر مرزی به زوار خدمت رسانی می کنند و این گویای این است که در سطح استان یک هارمونی ایجاد شده است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه و ۱۲ فرماندار ما پای کار آمده اند و نتیجه این همدلی و با هم بودن این می شود که امروز زائری پیدا نمی شود که اعلام کوچک ترین نارضایتی کند.

او گفت: تمام آمال و آرزو و تلاش و نخوابیدن عزیزان در این بود که رضایت زائرین را به دست بیاورند و این رضایت زائرین خستگی را از تن مردم و مسئولین و ستاد اربعین استان و مواکب را درآورد، رسانه ها واقعاً پای کار بودند و واقعاً به آنها دست مریزاد و خداقوت می گویم و صدا و سیما خیلی متفاوت تر از سال‌های گذشته حضور پیدا کرد و صحنه های زیبایی که مردم خلق کردند را به رشته تصویر درآورد.

کد خبر 2760264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha