دریافت بهترین بهره وری از منابع موجود هدف ما در دانشگاه کردستان است

رئیس دانشگاه کردستان گفت: ما در دانشگاه کردستان به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم.

به گزارش کردپرس، حامد قادرزاده در مراسم روز کارمند که در دانشگاه کردستان برگزار شد با بیان اینکه ضروری است تفاوت بیش از حد را نیز کنترل کرد، اظهار کرد: تلاش ما توسعه هر چه بیشتر دانشگاه کردستان با استفاده از ظرفیت های موجود در این دانشگاه است.

وی افزود: در هر مکانی این تفاوت‌ها است که موجب تعالی می شود لذا رشد هر انسانی با تلاش و شناسایی استعدادهایش امکان‌پذیر است و هر شخصی که  در دانشگاه خدمت  می‌کند باید جایگاه و حرمت خود را درک کند.

رئیس دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: تکریم مقام کارمند نباید تنها به یک روز محدود شود و مهمتر از هرچیزی باید کرامت انسان را مد نظر قرار داد زیرا خداوند انسان را در بالاترین مقام هستی قرار داده است.

قادرزاده ادامه داد: باید به صورت ویژه حرمت بازنشستگان را حفظ کنیم زیرا همه ما روزی بازنشسته خواهیم شد و از این رو، مکانی را در دانشگاه برای رسیدگی به امور بازنشستگان در نظر خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: مدیران مجموعه های مختلف باید بر اساس میزان بهره‌وری به کارمندان خود توجه داشته باشند و این موضوع شاید در مراحل نخست موجب دلخوری کارمندان شود اما در نهایت موجب پیشرفت سیستم خواهد شد.

کد خبر 2760346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha