سرویس ایلام - مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ایلام با همکاری پرسنل پر تلاش کمیته امام خمینی(ره)، استان هزینه زائران اربعین در راه مانده مرز مهران را پرداخت و تا محل سکونت راهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد زارع با اشاره به اینکه شعبه رسیدگی به درراه ماندگان اربعین در پایانه برکت مرز مهران دایر شده است، اظهار کرد: زائران اربعین مرز مهران که به هر نحو ممکن در راه مانده‌اند یا هزینه برگشت به خونه را ندارند با همکاری پرسنل پر تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره)، استان ایلام هزینه آنها پرداخت و تا محل سکونت راهی خواهیم کرد.  

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی هر باری که در اربعین بر زمین مانده باشد برمیدارد و به مقصد می‌رساند، افزود: برای ارائه خدمت به زائران اربعین مرز مهران شبانه روز پای کار هستیم. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: تا کنون بیش از 20 نفر از زائران در راه مانده اربعین مرز مهران ساماندهی و به محل سکونت خود راهی شده‌اند. 

زارع با اشاره به اینکه اقدامات ستاد اربعین امسال بسیار مطلوب و با برنامه است لذا زائران با سهولت کامل از مرز مهران تردد می‌کنند، تصریح کرد: تردد در مرز مهران روان و بدون توقف است زائران عزیز نگران نباشند آغوش مهران به روی آنها باز است.

کد خبر 2760354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha