پیشگامی کردستان در اجرای پروژه‌های مخابراتی

استاندار کردستان با پیشگام خواندن استان کردستان در اجرای پروژه های مخابراتی در سطح کشور گفت: گسترش و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی از نیازهای اصلی استان است.

به گزارش کرد پرس،  اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در مراسم افتتاح ۱۲۸ پروژه مخابراتی استان که در سنندج برگزار شد، گفت: به هر میزان تکنولوژی پیشرفت می کند سهم شرکت های مخابراتی و زیرساخت و فناروی اطلاعات در سرمایه گذاری و خدمات رسانی بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه مخابرات در استان انجام شد، اضافه کرد: در پنج ماهه سال جاری بیش از سال گذشته سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده که این مهم شاخص روشنی از ارائه خدمات به مردم و موفقیت این شرکت است.

استاندار کردستان بیان کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده توسط مخابرات استان به صورت هدفمند و براساس اولویت ها و نیازهای شهرستان های مختلف انجام شده است.

زارعی‌کوشا ادامه داد: در یکی، دو دهه گذشته بیشتر تقاضای روستاییان بهره‌مندی از خطوط تلفن ثابت و همراه بود و امروز نیاز و مطالبه آنها فرق کرده و خواهان استفاده از اینترنت است.

وی یادآور شد: عملیات آبرسانی و برق‌رسانی به اتمام می رسد ولی در حوزه ارتباطی و مخابراتی سالانه و حتی گاهی روزانه هم نوع خدمات تغییر می یابد و نیاز به روزرسانی و ارتقا دارد بنابراین باید توجه به این حوزه بیشتر از گذشته باشد.

کد خبر 2760359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha