پلیس کردستان با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به زائران است

نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است، گفت: پلیس در راستای ایجاد امنیت و خدمت با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ کامران مقصودی نماینده بازرسی کل فراجا با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان از نزدیک ضمن خداقوت به کارکنان انتظامی استان، در جریان اقدامات و فعالیت های انتظامی در خدمت به زائران اربعین قرار گرفت و گفت: پلیس در تمام ماموریت ها در کنار مردم است و در این ماموریت بزرگ اربعین نیز از نزدیک شاهد زحمات همکاران در خدمت به زائران اربعین حسینی بودیم.

وی اظهار کرد: خدمتگزاری به عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است.

نماینده بازرسی کل فراجا افزود: تسریع و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم،امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

سرهنگ مقصودی هدف از سفر به این پایانه مرزی را سلام و خدا قوت به همکاران انتظامی و مرزبانی دانست و اینکه از نزدیک در جریان خدمات انتظامی به زائران ابا عبدالله حسین (ع) قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه اولویت انتظامی، تکریم و حفظ امنیت زائران است، اظهار کرد: نظارت موثر، پیشران انتظام بخشی مطلوب در ماموریت اربعین حسینی، اهتمام حداکثری به سرعت بخشیدن در امنیت آفرینی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

نماینده بازرسی کل فراجا حاشیه بازدید از تیم های مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان مریوان، ادامه داد: از نزدیک شاهد حضور ماموران پلیس راه کردستان در محورهای استان بودیم که این حضور در جادها یک امنیت خاطر برای زائران و شهروندان است که قابل تقدیر است.

سرهنگ مقصودی با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است، یادآور شد: هر اندازه از بهره خدمت به زائران کربلای معلی بهره ببریم برکت دنیا و توشه آخرت است و نیت عمل در این راه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

کد خبر 2760408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha