شناسایی ٣ باند قاچاق چوب در سردشت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره منابع طبیعی سردشت گفت: ۳ باند قطع و قاچاق درختان جنگلی متلاشی و ۱۰ تن چوب جنگلی در سردشت کشف شد.

به گزارش کردپرس، رحمت ابراهیمی در گفت و گوی خبری اظهار کرد: یگان‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان سردشت در مبارزه با قاچاق چوب جنگلی، در چند مرحله عملیات منسجم و کار تیمی، در مناطق جنگلی میرآباد و در روستاهای زمزیران، نلوسه و شیوه مردان موفق به کشف و ضبط چند محموله چوب جنگلی از نوع بلوط وگردو به وزن بیش از ۱۰ تن شدند.

او افزود: این افراد به صورت تیمی نسبت به قطع و نابودی درختان اقدام می‌کردند و با استفاده از وانت سایپا وپاترول، قصد سرقت، انتقال و فروش این محموله را در شهرهای همجوار داشتند که با برنامه ریزی قبلی در دام مأموران یگان حفاظت گرفتار شدند.

ابراهیمی با اشاره به شناسایی ۵ دستگاه خودرو در این خصوص بیان کرد: سردسته هر ۳ باند و ۱۳ نفر  در این زمینه شناسایی شده‌اند و پرونده آنها در مسیر تکمیل و ارسال به محاکم قضائی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت هم چنین گفت: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه همران نیز موازی با مأموران یگان حفاظت یک دستگاه وانت سایپا حامل چوب جنگلی قاچاق را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

کد خبر 2760429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha