فرصت مناسب اربعین برای معرفی و فروش صنایع دستی ایلام در مرز مهران

سرویس ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی استان در ایام اربعین به‌ویژه در مرز مهران، اولین قدم برای تبلیغ و دیده شدن محصولات است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، شهریار عباسی از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی پایانه برکت مرز مهران که محل بازگشت زائران اربعین حسینی است، بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه‌ صنایع‌دستی و سوغات‌محلی مرز مهران اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در ایام اربعین، اولین قدم برای معرفی محصولات تبلیغ و دیده شدن محصول است که در این راستا باید تولیدکننده زیبایی، کیفیت و شکیل بودن محصول تولیدی و نیازسنجی بازار مصرف و ذائقه مشتریان را نیز در نظر بگیرد.

عباسی افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی برای معرفی ظرفیت‌های استان ایلام در بخش‌های مختلف به ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری و عرضه محصولات صنایع‌ دستی و سوغات‌ محلی خاص ایام اربعین با توجه به حجم زیاد زائران اربعین حسینی تأثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ایلام تاکید کرد: اراده دولت سیزدهم بر حمایت از تولیدکنندگان بخش‌های مختلف است و باتوجه به شعار امسال مبنی بر افزایش تولید و حمایت از تولیدگران داخلی و بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم امسال حمایت‌ها از تولید داخلی بیشتر از گذشته خواهد بود.

کد خبر 2760473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha