مسیر عادی سازی روابط دمشق و آنکارا با شکست مواجه شد

سرویس ترکیه - روزنامه شرق‌الاوسط در خبری با عنوان مسیر عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا با شکست خورد به اعلامیه‌های اردوغان پس از دیدار با همتای روس خود پرداخت.

به گزارش کردپرس، روزنامه شرق‌الاوسط صبح چهارشنبه در خبری با عنوان مسیر عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا با شکست روبرو شده است به اعلامیه‌های «رجب‌ طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه پس از دیدار با همتای روس خود پرداخت.

به نوشته آژانس خبری هاوار، روزنامه شرق الاوسط صبح چهارشنبه خبری با عنوان «مسیر عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا شکست خورد» در رابطه با وضعیت سوریه منتشر کرد. بر اساس این نوشته، اعلامیه‌هایی که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه پس از دیدار با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در سوچی صادر کرد سطح موانع موجود در عادی‌سازی روابط دمشق و آنکارا را آشکار کرد. اردوغان در اعلامیه‌های خود از بشار اسد انتقاد کرده و اسد را مقصر عدم پیشرفت در عادی‌سازی روابط دانست.

روزنامه العرب نیز به موضع اخیر دولت ترکیه درباره اوضاع اخیر کرکوک پرداخت. در نوشته‌های این روزنامه آمده است: « اردوغان از خط قرمزهای اعتراض در کرکوک عبور کرد و تهدید کرد در صورت واگذاری استان نفت خیز کرکوک به کردها بر اساس توافق اربیل و دولت فدرال عراق در این مسئله مداخله خواهد کرد.»

کد خبر 2760483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha