دادستان انقلاب: هزار نفر معتاد باید تا ٢ ماه آینده در ارومیه جمع آوری شوند

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت:در طرح اجرایی اخیر بر اساس ماده ۱۶ حدود ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده و در ۲ ماه آتی بالغ بر یک هزار معتاد متجاهر باید جمع آوری شود تا شهر ارومیه بدون معتاد باشد.

به گزارش کردپرس، حسین مجیدی با تاکید بر لزوم ایجاد امنیت اجتماعی بالا در جامعه به ایرنا اظهار کرد: در راستای تامین روانی شهروندان اقداماتی در راستای پاکسازی معتادان متجاهر در محلات ارومیه در حال انجام است.

او با بیان اینکه در طرح اجرایی اخیر بر اساس ماده ۱۶ حدود ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده است، افزود: این ماده قانونی بر این تاکید دارد که معتاد متجاهر فرد معتادی است که دارای محل زندگی و شغل نیست.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به ظرفیت جمع آوری و نگهداری در این طرح گفت: در ۲ ماه آتی بالغ بر یک هزار معتاد متجاهر باید جمع آوری شود تا شهر ارومیه بدون معتاد باشد.

مجیدی با اشاره به درخواست‌های مردمی مبنی بر جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرارومیه و تلاش برای بازتوانی این شهروندان گفت: به شهروندان ارومیه اطمینان می‌دهیم که در محلاتی با این شرایط که کوچه‌هایش به پاتوق معتادان و مواد فروشان و اراذل و سارقان تبدیل شده اند، پاکسازی انجام و امنیت روانی و اجتماعی ساکنان تامین خواهد شد.

وی با اعلام خبر اجرای این طرح در ۲ شهرستان دیگر گفت: به زودی در شهرستان‌ خوی و میاندوآب ظرفیت تازه‌ای برای جمع آوری معتادان متجاهر ایجاد می‌شود.

دادستان ارومیه با توصیه به نوجوانان و جوانان در خصوص دوری از هرگونه مواد مخدر، از شهروندان خواست در صورت مشاهده پاتوق معتادان متجاهر و افرادی که خانه خود را تبدیل به شیره کش خانه کرده اند، به سرعت به دادستانی مرکز استان و کلانتری محل گزارش کنند.

کد خبر 2760626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha