روند بازگشت زائران اربعین حسینی از فرودگاه ارومیه به پایان رسید

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با فرود پرواز شماره ۶۶۱۸ هواپیمایی آتا در ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی استان به پایان رسید.

به گزارش کردپرس، قراملکی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با اشاره به اتمام عملیات اربعین در جمع خبرنگاران گفت:با فرود پرواز شماره ۶۶۱۸ هواپیمایی آتا در ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۹  شهریور ماه در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی استان به پایان رسید.

  قراملکی افزود: عملیات بازگشت زائران حسینی  به استان از روز جمعه ۱۷ شهریور آغاز و در روز یکشنبه ۱۹  شهریور به پایان رسید. و در بازه زمانی  ۱۰ شهریور تا ۱۹ شهریور امسال  در حدود ۸۲۴ زائر با انجام ۴  پرواز رفت وبرگشت  توسط شرکت هواپیمایی آتا  از فرودگاه ارومیه به نجف و بالعکس اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌غربی گفت: برای تجلی عینی شعار «همه پای کار اربعین هستیم» در فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی، اتفاقات بسیار خوشایندی در جریان عملیات اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ رخ داد به‌گونه‌ای که از مدت‌ها قبل به‌منظور پذیرایی در خور شأن زوار حسینی، برنامه‌ریزی لازم را انجام دادیم و تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی با تمام توان تلاش برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را انجام دادند.

قراملکی افزود: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به زوار، دو  موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه ارومیه برپا شد و از زائران پذیرای شد و در راستای ایجاد حال و هوای اربعینی، در طی فعالیت موکب به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختیم که از جمله آن‌ها می‌توان به اهدای پک کودکان شامل اقلام فرهنگی و مذهبی به کودکان و اجرای‌ گروه سرود، چاووشی خوانی ، تئاتر خیابانی و غیره اشاره کرد که مورد استقبال ویژه ‌زائران اربعین‌حسینی قرار گرفت.

کد خبر 2760660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha