۱۵۹۴ زائر در مرز باشماق از خدمات درمانی بیمارستان صحرایی استفاده کردند

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام گفت: این بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی از ۲۷ مرداد تا کنون به هزار و ۵۹۴ زائر اربعین حسینی(ع) خدمات درمانی ارائه داد.

به گزارش کرد پرس، مصطفی فرامرزی گفت: بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان به منظور ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق و مسیر تردد زائرین، خدمت ارائه کرد.

وی با قدردانی از مدیر، مسئولان و مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان که با تمام توان پای کار بودند، افزود: از مجموع زوار مراجعه کننده به بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام، هزار و ۵۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ۸۳ نفر بصورت تحت نظر خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام اظهار کرد: ۲۰ نفر از این تعداد برای ادامه درمان به مراکز درمانی شهرستان منتقل شدند، ضمن اینکه بیشترین علت مراجعات، گلودرد، سردرد، اسهال و استفراغ، فشار خون و گرمازدگی بود.

فرامرزی ادامه داد: تعداد مراجعین به آزمایشگاه ۱۳۰ نفر، داروخانه بیمارستان هزار و ۴۶۰ نفر بود و تمامی خدمات ارائه شده به مراجعان بصورت کاملا رایگان صورت گرفت.

کد خبر 2760722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha