پروژه های عمران شهری شهرداری نماد تحقق توزیع عادلانه خدمات است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه های عمران شهری شهرداری نماد تحقق توزیع عادلانه خدمات است، گفت: اقدامات بسیار جهادگونه شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری، فضای سبز و ظرفیت های تفریحی و ورزشی قابل تقدیر است.

به گزارش کرد پرس، علی نوری در جریان بازدید از پروژه های پارک روجیار، بلوار اسلام آباد و پارک ۴ هکتاری اسلام آباد سنندج که با حضور شهردار سنندج صورت گرفت، گفت: حوزه گردشگری یکی از ظرفیت های بسیار خوب در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در کردستان است و توجه به این ظرفیت به عنوان یکی از اولویت  های مهم دولت در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در حوزه اقتصادی به کرات به آن تاکید می کنم توسعه فضای سبز و گردشگری در سطح شهرستان سنندج است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: در جریان بازدیدی که از اقدامات عمرانی سطح شهر سنندج داشتیم انصافا اقدامات بسیار جهادگونه ای توسط شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری، فضای سبز و ظرفیت های تفریحی و ورزشی انجام گرفته که قابل تقدیر است.

حضور سفیران ۲۰ کشور دنیا در سنندج

نوری از تلاش های شهردار و شورای شهر در حوزه عمران و آبادانی شهر سنندج تقدیر کرد و ادامه داد: طی هفته های آینده همایشی با حضور ۲۰ سفیر از کشورهای مختلف در سنندج برگزار می شود.

وی یادآور شد: ظرفیت های ایجاد شده در حوزه های سرمایه  گذاری در این همایش در معرض مهمانان و سفیران ۲۰ کشور دنیا قرار خواهد گرفت و امیدواریم بستری برای رونق و توسعه هرچه بیشتر استان و خاصتا سنندج ایجاد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: سعی خواهیم کرد از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری های کلان در سطح شهر سنندج بهره بگیریم.

نوری گفت: اینکه همواره تاکید کرده ایم توسعه در سطح شهر و استان باید متوازن و عدالت محور باشد مصداق عینی و بارز آن احداث پارک ۴ هکتاری اسلام آباد است که به همت مدیریت شهرداری در منطقه حاشیه شهر در حال اجراست.

کد خبر 2760749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha