دستگیری مسئول تامین سلاح و مهمات داعش در دیرالزور توسط SDF

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از دستگیری یک سرکرده‌ داعش که مسئول تامین سلاح و مهمات هسته‌های داعش و تامین مالی حملات تروریستی بوده در عملیاتی مشترک در حومه شرقی دیرالزور خبر داد..

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این نیروها یکی از سرکرده‌های داعش که مسئول تامین سلاح و مهمات هسته‌های داعش و تامین مالی حملات تروریستی بوده را در عملیاتی مشترک در حومه شرقی دیرالزور دستگیر کرده اند.

به نوشته آژانس خبری فرات، در بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF آمده است که در عملیات یگان‌های ضد ترور SDF با همراهی نیروهای ضد ترور اتحادیه میهنی(CTG) و نیروهای ائتلاف بین المللی یکی از سرکرده‌های داعش دستگیر شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که این عملیات روز جمعه ۱۵ سپتامبر پس از رصد هوایی نیروهای ائتلاف بین المللی در روستای «البو نیتیل » واقع در حومه شهرک بصیره در شرق دیرالزور انجام شد.

در ادامه بیانیه آمده که سرکرده دستگیر شده در تامین سلاح و مهمات هسته‌های داعش و تامین مالی حملات تروریستی علیه منطقه فعالیت داشته است و مقادیری سلاح و مهمات نیز به همراه وی کشف و ضبط شده است.

کد خبر 2760893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha