دستگیری ۳ عضو داعش در دو عملیات یگان‌های امنیتی YPJ

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای YPJ از دستگیری ۳ عضو داعش در ۲ عملیات یگان‌های امنیتی این نیروها علیه عناصر داعش در حسکه و دیرالزور خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای یگان‌های مدافع زنان(YPJ) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ۲ عملیات این نیروها علیه عناصر داعش در حسکه و دیرالزور، ۳ تن از اعضای داعش دستگیر و مقداری سلاح نیز به همراه آنان کشف و ضبط شد.

به نوشته شبکه روناهی، مرکز رسانه‌ای YPJ بیانیه‌ای را در وبسایت رسمی خود درباره عملیات‌های این یگان‌ها علیه هسته‌های داعش منتشر کرد.

در بیانیه این مرکز آمده است: «در روزهایی که شمال و شرق سوریه بار دیگر با حملات شدید ارتش ترکیه مواجه است، هسته‌های داعش در تلاش هستند تا حملات و کشتارهای جدیدی را علیه مردم منطقه انجام دهند. بر همین اساس، یگان‌های امنیتی YPJ با دقت یک سری عملیات علیه دو هسته مختلف داعش انجام دادند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «در جاده شدادی - حسکه نیروهای امنیتی YPJ عملیاتی علیه یک هسته داعش انجام دادند که در نتیجه آن ۲ عضو داعش دستگیر و یک بمب نیز که همراه آنان بود خنثی شد.»

در این بیاینه همچنین آمده است که یگان‌های YPJ عملیاتی را نیز در منطقه دیرالزور انجام دادند و در نتیجه یک عضو داعش دستگیر و تعدادی سلاح نیز به همراه وی کشف و ضبط شد.

کد خبر 2776984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha