٢١٢ بنگاه مشاور املاک در آذربایجان‌غربی پلمب شدند

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از پلمب ۲۱۲ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان به دلیل تخلفات عدیده خبر داد.

به گزارش کردپرس، سید محسن حمزه‌لو افزود: تاکنون برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده و بررسی‌ها برای شناسایی سایر متخلفان در حال انجام است.

او  ادامه داد: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۲ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است، بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۴۵ میلیارد ریال جریمه شدند..

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین ۱۲ اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند

حمزه‌لو افزود: در حال حاضر هفت هزار و ۱۸۰  مشاور املاک مجاز در سطح استان وجود دارد و در حال فعالیت هستند که نظارت و بازرسی ادواری از فعالیت این واحدهای صنفی در حال انجام است و تاکنون سه هزار و ۴۴۶ مورد از بنگاه‌های مشاور املاک در آذربایجان‌غربی مورد بازدید قرار گرفتند و روند بازرسی‌ها با ۲۴ اکیپ ۶ نفره در سطح استان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 2760904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha