فیلم «نایسر، در نوبت اکران» به هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه یافت

فیلم مستند «نایسر، در نوبت اکران» به کارگردانی زانیار لطفی از تولیدات حوزه هنری کردستان به بخش نهایی و رقابتی هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه پیدا کرد.

به گزارش کرد پرس، با اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند که از اول مهر ماه ۱۴۰۲ در بخش های فیلم مستند، مجموعه مستند، مستندنگاری و عکس مستند برگزار می شود، در بخش مستند کوتاه ۲۷ اثر به بخش رقابتی و نهایی این جشنواره راه پیدا کردند که فیلم مستند «نایسر، در نوبت اکران» به کارگردانی زانیار لطفی و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در میان آثار منتخب دیده می شود.

در این فیلم که با هدف ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه ای شهر سنندج ساخته شده است، تلاش شده است تا بخشی از پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج به تصویر درآمده و در کنار آن نیازمندی های مهم این ناحیه نیز بیان شود.

در این فیلم در کنار زانیار لطفی که علاوه بر کارگردانی، تصویربرداری آن را برعهده گرفته است، رسول احمدی به عنوان مدیر تولید، احسان جوانمردپور در مقام دستیار کارگردان، میلاد بهرامی پور دستیار تصویر و دانا کریم به عنوان صدابردار و تدوینگر حضور داشته اند.

این آثار از اول مهر ماه ۱۴۰۲ در جدول پخش شبکه مستند سیما قرار گرفته و روی آنتن می روند.

کد خبر 2760910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha